کافه و قهوه خانه در ایران – درآمد کافه | مرجع تخصصی قهوه

کافه گردی

کافه و قهوه خانه

سلام خدمت همه ی دوستان عزیزی که مارو دنبال میکنن . خوشحالم که امروز با هم قراره گپ بزنیم راجع به قهوه و کافه و هرچی که توی این صنعت هستش.

همونطور که میدونید داخل ایران از شمال تا جنوب این فرهنگ روز به روز در حال گسترشه و قطعا تا سال های بعد شاهد رشد این صنعت جذاب و مدرن میشیم . که البته این پروسه نیازمند یک هدف گذاری درست و معقوله .

// تمامی عکس ها مربوط به کافه های داخل ایرانه //

کافه قهوه خانه

کافه

کافه کربن واقع در مهرشهر کرج  – www.instagram.com/cafe_carbon

 

کافی شاپ و قهوه خانه های زیادی داخل ایران با عناوین مختلف راه‌اندازی شده که در حال فعالیت تو این صنعت هستند . جوانان جویای کار با تمام سختی های موجود در راه این صنعت ، سخت تلاش میکنن که بتونن نتیجه خوبی برای خود و بقیه رقم بزنن .

 

کافه کافی شاپ تهران

کافه های تهران و ایران

سام کافه واقع در خیابان فرشته تهران – www.instagram.com/samcoffeeroasters

 

هر سال مسابقات و ایونت های زیادی با عناوین مختلف در سطح خوب و قابل قبولی در ایران برگزار میشه از قبیل مسابقات قهوه های دمی ، کاپینگ ، مسابقات ملی باریستا و مسابقات ایروپرس و … که همه و همه دلیلش فقط و فقط میتونه عشق برو بچه های فعال و دلسوز این صنف باشه . چرا که تمامی بودجه برای برگذاری این نوع مسابقات همه از سوی فعالان این صنف تزریق میشه و متأسفانه هیج پشتوانه بزرگی نداریم .

کافه های تهران

کافه های تهران

کافه لمیز واقع در تجریش تهران – www.instagram.com/lamizcoffee

برای سفارش قهوه های باکیفیت و اورجینال به سایت فروشگاه آنلاین قهوه مراجعه کنید .

 

ایده و کانسپت کافه و قهوه خانه

همونطور که میدونید هر فضایی با هر کاربری برای شروع فعالیت ، نیازمند یک طراحی خوب و قابل اجراست . کافه و قهوه خانه هم از این قاعده مستثنا نیست . پس اگر شما میخواهید داخل یک فضا شروع به کار تو این صنف بکنید ، باید فضای کارتون رو به نحوی طراحی و اجرا کنید که مطابق به نوع فعالیت شما باشه .

 

کافه و کافی شاپ و قهوه خانه

کافه و قهوه خانه

کافه کاراکتر واقع در مهر شهر کرج – www.instagram.com/character.cafe.restaurant

 

امروزه کافه های خیابانی زیادی در سطح کشور راه‌اندازی شده که همه برند و اسم خاص خودشون رو به یدک میکشن و هر کدوم فضا و نوع خدمات رسانی متفاوتی با هم دارند . اما باید بدونید که نوع فضایی که برای خدمات رسانی و کارتون طراحی و اجرا میکنید ، بســــــــــیار اهمیت داره .

اما هر کانسپتی رو داخل هر فضایی نمیشه اجرا کرد . باید اینو بدونید که شما با هر فضایی که ایجاد میکنید ، قشر و مخاطبان علاقه مند و سازگار با محیط کاریتون رو جذب میکنید . و شما در طراحی فضای کارتون باید اصولی رو رعایت بکنید که جذب مخاطب خودتون رو داشته باشید .

کافه گردی

کافه گردی

کافه ویکولو واقع در الهیه تهران – www.instagram.com/vicolo.cafe

 

کانسپت های متفاوتی با عناوین مختلف راه‌اندازی شده مثل بیسترو و گیمینک و کافه کتاب و صنعتی و لوکال و مدرن و … که هر کدام روند خدمات رسانی متفاوتی دارند.

شما باید اصول رفتار در کانسپت اجرایی خودتون رو داشته باشید که بتونید برند خودتون رو با ظاهر کلی حفظ و به نمایش بگذارید.

درآمد کافـه ها و قهوه خانه ها

بخش مهمی از این مطلب مربوط به درآمد کافه ها می باشد . در این امر افرادی تحت عنوان راه انداز فعالیت میکنند . میشه گفت این افراد باید 0 تا 100 بحث اجرایی کافه رو انجام بدهند. عناوینی از قبیل اجرای داخلی ، کاست کنترل ، آموزش پرسنل و نیرو های کافه ، تجهیز کردن کافه و … از وظایف راه انداز یک مجموعه است .

رفتار خوب پرسنل ، داشتن فضا های خصوصی و یا دنج ، کیفیت محصولات و همینطور به قیمت خریدن مواد اولیه ، تاثیر زیادی در میزان میانگین درآمد تو یه کافه میشه .

درآمد کافه ها کافه گردی

همینطور داشتن یک منوی ساده با محصولات متنوع بسیار تاثیر گذاره . منوی کافه و محصولات شما اگر به صورت درست اجرا نشه قطعا آسیب زیادی به روند فعالیت شما میرسونه . پس این رو بدونید که هر کاری چه بزرگ چه کوچیک توی رومد کافه داری و در آمد اون تاثیر گذاره . همچنین نباید از در منو از مواد اولیه با دور ریز زیاد استفاده شه.

افزایش درآمد کافه خود را با چندین راه ساده افزایش دهید

افزایش درآمد قهوه خانه و درامد کافه

با گردش مالی به طور کلی سریع، تقریبا همیشه جا برای افزایش درآمد کافه وجود دارد. راه‌هایی برای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر در هنگام بازدید و راه‌هایی برای تشویق مشتریان فعلی برای مراجعه بیشتر وجود دارد. و البته، می توانید با دستیابی به مشتریان کاملاً جدید، درآمد کافه را افزایش دهید. در مورد دومی، یافتن راه هایی برای تقویت روابط با جامعه یک تاکتیک آزمایش شده و واقعی برای کافه ها است. در اینجا چند راه برای افزایش درامد کافه شما وجود دارد که نسبتاً مقرون به صرفه هستند و به راحتی قابل اجرا هستند.

منوی کافه خود را گسترش دهید

یک منوی بزرگتر با گزینه های غذایی بیشتر می تواند راهی مؤثر برای افزایش در کافه هایی با منوی محدود باشد. افزودن سوپ، سالاد، ساندویچ، روکش یا غذاهای دیگر شما را از مکانی برای یک فنجان قهوه و یک میان وعده به یک مقصد سریع و مقرون به صرفه برای صرف غذا می برد. بسیاری از کافه‌ها با پیشنهادها تخصصی، مانند محصولات ارگانیک یا وگان، خوب عمل می‌کنند. برخی از این موارد را در منوی کافه خود بگنجانید تا اطلاعات جمعیتی جدیدی را از در خانه خود به نمایش بگذارید.

کافه

 

تشویق به خریدهای بزرگتر

در ارتباط با تلاش برای جذب مشتریان جدید، افزایش درآمد قهوه خانه را نادیده نگیرید تا مشتریان فعلی شما در طول بازدیدهایشان بیشتر خرید کنند. هنگامی که یک ماده غذایی را به سفارش نوشیدنی خود اضافه می کنند، به آنها تخفیف بدهید. سفارش دادن نوشیدنی‌های بزرگ‌ترین اندازه را بدیهی است که معامله بهتری باشد. وجود سرورها و باریستاها به مشتریانی که اندازه ای را در سفارش‌ها خود تعیین نمی کنند، بزرگ‌ترین اندازه را پیشنهاد می کنند، می تواند فروش را افزایش دهد. فقط با اصرار پرسنل خود برای افزایش فروش زیاد غافل نشوید. آزاردهنده می شود و می تواند مشتریان را از خود دور کند.

یک برنامه وفاداری مشتری ارائه دهید

کافه های زنجیره ای مدت ها پیش متوجه شدند که برنامه های وفاداری مشتری به طور قابل توجهی درآمد کافه را افزایش می دهد. می‌توانید کارت‌های پانچ را با قیمت ارزان چاپ کنید یا بخرید تا مشتریان هنگام خرید ارائه کنند. به عنوان مثال، هر دهم نوشیدنی را به مشتریان خود رایگان بدهید. به آنها انگیزه بدهید که هر بار که برای چیزی که شما می فروشید به کافه شما بیایند. احتمالاً با برنامه ای که به طور دوره ای به خریدهای مکرر پاداش می دهد، موفقیت بسیار بیشتری خواهید داشت تا برنامه ای که از قبل مبلغی پول می خواهد.

میزبان رویدادها

اگر در کافه‌تان جایی برای موسیقی زنده، شعرخوانی، شب‌های بازی یا رویدادهای دیگر وجود دارد، میزبان آن‌ها باشید. تقویم رویدادهای خود را به صورت آنلاین و در سراسر جامعه عمومی کنید. با نوازندگان، نویسندگان، سخنرانان عمومی، و سازمان‌دهندگان گروه‌ها و کلوپ‌های مختلف تماس بگیرید تا ببینید آیا علاقه‌مند به استفاده از کافه شما به‌عنوان محل برگزاری هستند یا خیر. فضای دیوار خود را به هنرمندان محلی پیشنهاد دهید. بگذارید کارشان را بفروشند (اگر دوست دارید می توانید کمیسیون کمی بگیرید) و آنها مردم را برای دیدن آن می فرستند.

حساب های شبکه های اجتماعی را راه‌اندازی کنید

اینترنت یک ابزار تبلیغاتی مؤثر برای مشاغلی است که مایل به صرف زمان و تلاش برای تعامل با مردم هستند. سعی کنید یک حساب کاربری اینستاگرام راه‌اندازی کنید. با مشاغل محلی دوست شوید و نمایه خود را در خانه تبلیغ کنید. مشتریان را تشویق کنید تا شما را جستجو کنند و با شما دوست شوند.

با این حال، از وب سایت های شبکه های اجتماعی برای ارسال هرزنامه به افراد استفاده نکنید. به روز رسانی ها را پست کنید و داستان های مورد علاقه جامعه محلی یا مرتبط با صنعت کافه و رستوران را به اشتراک بگذارید. به مردم اطلاع دهید که چه رویدادهایی را میزبانی می کنید. با نظر دادن نشان دهید که مطالبی را که دوستانتان ارسال می کنند را می خوانید. با تعامل واقعی با مردم، وفاداری را تقویت می کنید و به مشتریان جدیدی دست می یابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *