5 دلیل براى نوشيدن آب بعد از قهوه

قهوه بخشی از برنامه صبحگاهی ما  است. اکثر افراد بدون نوشیدن اولین فنجان قهوه صبح نمی توانند به درستی کار کنند. صبح که از خواب بیدار می شوید به چه چیزی می رسید – یک فنجان قهوه ، یک لیوان آب میوه یا آب ؟ بايد بدانيد نوشيدن آب بعد از قهوه امري ضرورى است

صبح آب بنوشید ، آب زیاد بنوشید

بیش از نیمی از مردم قهوه می نوشند. با این حال ، طبق گفته دانشگاه هاروارد ، مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف زیاد قهوه می تواند عوارض جانبی مرتبط با این نوشیدنی را به همراه داشته باشد ، خصوصاً اگر در حد متوسط مصرف نشود.

شب نشسته آب بنوشید ، یادآوری آب بنوشید

اولین چیزی باشد که صبح  باید بنوشید آب است و آخرین چیزی که قبل از خواب می نوشید باز هم آب است. بیایید نگاهی به تحقیقات و حقایق مربوط به آب و سلامتی بیندازیم.

آب مایعات استاندارد بدن است

سوخت اتومبیل ها تمام می شود. انسانها آب را می کشند. بدون آن ، بدن ما نمی تواند به درستی کار کند و در نهایت خواهیم مرد. آب برای سلامتی ما معجزه می کند.

به گفته آنجلا لموند ، سخنگوی ملی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی ، “بدن یک فرد بالغ 60-55٪ آب است. نوشیدن آب هر روز برای عملکرد صحیح بدن حیاتی است.”

آب فراوان بنوشید ، آب سالم بنوشید

صبح که از خواب بیدار می شویم ، بدن ما تهی می شود. نوشیدن یک یا دو فنجان هنگام بیدار شدن به بهبود هضم غذا در هنگام خوردن صبحانه کمک می کند. همچنین باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون بالا می شود.

اگر برای رفتن به دستشویی مشکل دارید ، آب به شما کمک می کند تا مدفوع صبحگاهی انجام شود. مهم است که صبح ها به طور مناسب هیدراته شوید تا ذهن و بدن شما برای روز بعد آماده باشد.

 با نوشيدن آب بعد از قهوه ، روند متابولیسم را شروع کنید

برخی ممکن است فکر کنند قهوه به متابولیسم و عملکرد صحیح بدن کمک می کند ، اما در واقع عکس این عمل را انجام می دهد. این باعث کمبود آب بدن شما می شود و بنابراین ، به آب بیشتری نیاز دارید تا در طول روز بالای بازی بمانید.

کالری قهوه چقدر است و راه لاغری با قهوه + خواص فوق العاده درمانی

با غذا آب بنوشید ، تا می توانید آب بنوشید

نوشیدن آب قبل از غذا نیز ایده خوبی است زیرا باعث می شود کالری کمتری مصرف کنید. بدن شما تمایل دارد هنگام احساس کمبود آب ، تشنگی را با گرسنگی اشتباه گرفته و این امر باعث ایجاد پرخوری در بعضی مواقع می شود.

قبل از خوردن وعده های غذایی حفظ آب بدن بسیار ضروری است. این راهی برای کاهش وزن است. وقتی احساس گرسنگی کردید ، سعی کنید یک لیوان آب بنوشید و ببینید آیا غذای کمتری می خورید. اگر در یک برنامه کاهش وزن هستید ، این ممکن است عادت خوبی برای بدست آوردن آن باشد.

صبح آب بنوشید ، آب زیاد بنوشید

همچنین حقایق نادرستی وجود دارد که حول این واقعیت است که دمای آب ، سرد ، گرم یا سرد در اتاق ، به کاهش وزن کمک می کند. صادقانه آنقدر که فکر می کنید حساب نمی شود. هضم دمای اتاق برای بدن آسان تر است.

با این حال ، انتخاب دمایی که به شما کمک کند آب بیشتری در طول روز بنوشید همان چیزی است که ما توصیه می کنیم.

آب پوست شما را مرطوب کرده و احساس جوانی می کند ( نوشيدن آب بعد از قهوه ) 

اگر می خواهید پیر و فرسوده به نظر برسید ، قهوه را انتخاب کنید. قهوه تمایل به خشک شدن بدن دارد و یک ملین ارگانیک است که باعث می شود بیشتر به دستشویی بروید. آب بهترین دوست شما برای جوانتر به نظر رسیدن و احساس بهتر بودن است.

شب نشسته آب بنوشید ، یادآوری آب بنوشید

مرطوب سازی کلید سالم نگه داشتن پوست و صورت سالم از آکنه و سایر تحریکات پوستی است.

چند لیوان آب باید هر روز بنوشم ؟

گران ترين قهوه های جهان را بشناسید | مرجع تخصصى

مقدار مشخصی برای نوشیدن شما تعیین نشده است. مندی گریبل ، پرستار ثبت نام شده در هماهنگ کننده برنامه Survivorship WINGS در کلینیک انکولوژی Marshfield / گروه هماتولوژی ، می گوید: هر فرد به طور متوسط حدود 8 تا 12 فنجان آب در روز نیاز دارد. ( نوشيدن آب بعد از قهوه )

آب فراوان بنوشید ، آب سالم بنوشید

این بستگی به محل زندگی شما در کشور و میزان فعالیت شما متفاوت است. بدیهی است که اگر در آریزونا زندگی می کنید ، احتمالاً به بیش از یک نفر در آلاسکا نیاز خواهید داشت. وقتی احساس تشنگی می کنید ، این نشانه مطمئنی است که ممکن است از قبل دچار کمبود آب شده باشید. نوشیدن آب قبل از تشنگی مهم است.

نشانه خوبی از هیدراتاسیون بدن شما مشاهده ادرار است. اگر ادرار شما زرد تیره است ، این بدان معناست که به شدت دچار کم آبی هستید. اگر بوی آن شفاف و بدون بو است ، بنابراین به درستی هیدراته می شوید.

آب خنک بنوشید ، دانلود برنامه آب بنوشید

از خوردن و آشامیدن همزمان خودداری کنید ( نوشيدن آب بعد از قهوه )

بیشتر افراد در طول وعده های غذایی خود آب ، قهوه یا الکل می نوشند. با این حال ، بهتر است در طول غذا تا بعد از اتمام غذا چیزی بنوشید و سپس در دمای اتاق آب بنوشید. بیشتر مشکلات گوارشی مانند گاز ، نفخ و ناراحتی معده ناشی از مایعاتی است که با غذا می گیرید.

با غذا آب بنوشید ، تا می توانید آب بنوشید

نوشیدن آب قبل و بعد از غذا به اطمینان از هضم مطلوب غذا کمک می کند و به بدن مایعات معده کافی برای تجزیه غذا می دهد. نوشیدن قهوه و الکل در طول وعده غذایی می تواند معده شما را ناراحت کند زیرا این دو با مواد غذایی به خوبی مخلوط نمی شوند و مواد مغذی را تجزیه می کنند.