سوال : عضویت در کافه مشتریان به طور کلی چگونه صورت می پذیرد ؟

هر مجموعه با هر کسب و کاری ، با شروع فعالیت خود ؛ نو پا تلقی می شود . هدف هر مجموعه کسب رضایت و اعتماد مشتری است . این مبحث از زمان پایه گذاری بازار ها در جهان امری بسیار مهم بوده . در اصل هدفمندی هر مجموعه ای که در راستای پیشرفت قرار دارد ، همین مسئله است . هیچ مجموعه قدرتمندی بدون رضایت مخاطبین و مشتریان خود بزرگ نشده .

اما بازار های جهانی از زمان شروع تا الان تغییرات بسیاری داشته و حتی نحوه کسب رضایت مشتریان تغییر کرده است . در بسیاری از کسب و کار ها برای جلب رضایت مشتریان بدون همکاری خود مشتریان امکان پذیر نیست .

عضویت در کافه مشتریان


مزایای عضویت در کافه مشتریان اسپرسو میکر

شما می توانید برای ثبت سفارش خودتون به راحتی در سایت عضو شوید .با عضویت در کافه مشتریان اسپرسو میکر از مزایای جذابی بهره مند شوید . اسپرسو میکر هر ماه برای جلب اعتماد و رضایت ، جوایز و تخفیفات جذابی برای اعضای خود در نظر گرفته .

عضویت در کافه مشتریان

  • هر ماه تخفیفات ویژه ای برای محصولات مختلف در فروشگاه اسپرسو میکر ارائه می شود که این مزیت برای اعضای اسپرسو میکر در نظر گرفته شده .
  • هر ماه 5 پکیج کادویی قهوه به اعضای اسپرسو میکر به قید قرعه ، اهدا می شود . که حاوی یک قهوه
    اسپشیالیتی و خاص است

به راحتی در کافه مشتریان اسپرسو میکر عضو شوید و از جوایز و تخفیفات در نظر گرفته شده برای شما ، بهره مند شوید .


جلب رضایت مشتریان و هدفمندی برای عضویت در کافه مشتریان

جلب رضایت و اعتماد مخاطب ، پایه گذاری یک بیزینس و کسب و کار بزرگ است . که از راه های مختلف امکان پذیر است . عضویت در کافه مشتریان به چند دلیل صورت می پذیرد :

  • ارائه خدمات مفید از سوی خدمات دهنده ( فروشگاه ، رستوران ، مراکز تفریحی ، مراکز آموزشی ، مراکز خدماتی … )
  • داشتن فضای مناسب و سالم برای ارتباط با مخاطبین
  • بررسی نقاط ضعف و برطرف کردن مشکلات مجموعه از سوی پشتیبانی و مدیران عامل
  • ایجاد فضای آزاد و سالم برای ثبت انتقادات و پیشنهادات
  • همکاری مستمر با افراد متخصص در امور مجموعه و تیم های اجرایی و خدماتی
  • بررسی نوع عملکرد افراد حاضر در مجموعه و ارائه راهکار برای بهبود عملکرد خدماتی
  • و…

عضویت در که مشتریان


نقش مشتریان در ارائه بهترین خدمات از سوی یک مجموعه

در بازار های امروز ، جلب رضایت مشتری بدون همکاری و نقش خود مشتریان خیلی سخت انجام می پذیرد . حساب کنید یک رستوران دارید با یک فضای بزرگ و تعداد زیادی پرسنل . مسلما هدف هر مجموعه ای در مرحله اول کسب سود بالای مالی است .

حالا فکر کنید تعداد زیادی مشتری خواهید داشت که هر روز برای صرف وعده غذایی به مجموعه شما می آیند . شما تعداد زیادی غذا آماده سازی می کنید و هر روز میفروشید . اگر فضایی برای ثبت انتقادات و پیشنهادات و یا حتی ارتباط بین مشتریان و شما نباشد ، شما چگونه متوجه می شوید که کدام غذا کیفیت بهتر و کدام غذا کیفیت کمتر نسبت به باقی غذاها دارد ؟ آیا متوجه می شوید کدام پرسنل رفتار بهتر و یا بدتر با مشتری دارد ؟

خلاصه : مشتریان با ثبت انتقادات و پیشنهادات ، نقش بزرگی در نوع ارائه خدمات در یک کسب و کار دارند . در اسپرس با ثبت نظرات خودتون ، ما رو از نوع درست خدمات رسانی آگاه کنید .

عضویت در اسپرسو میکر