انواع روش ها

استارباکس محبوب ترین برند قهوه دنیا | مرجع تخصصى

درباره استارباکس

بیدار شوید و قهوه را بو کنید – استارباکس همه جا است. استارباکس ، فروشنده شماره 1 قهوه در جهان ، بیش از 24000 کافی شاپ در بیش از 80 کشور جهان دارد. مغازه ها

نوشیدنی های قهوه و مواد غذایی ، و همچنین دانه های بو داده و لوازم جانبی قهوه و چای را ارائه می دهند.

استارباکس بیش از 15،800 فروشگاه خود را اداره می کند ، که بیشتر آنها در ایالات متحده واقع شده اند ، در حالی که صاحبان پروانه و حق امتیاز تقریباً 15،400 واحد در سراسر

جهان کار می کنند (از جمله بسیاری از مکانها در مراکز خرید و فرودگاه ها).

علاوه بر این ، استارباکس قهوه خود را از طریق فروشگاه های مواد غذایی و مشتریان خدمات غذایی به بازار عرضه می کند و مارک تجاری خود را برای سایر محصولات غذایی و

آشامیدنی مجوز می دهد. ایالات متحده بیشترین درآمد استارباکس را به خود اختصاص داده است.

طرز تهیه قهوه استارباکس ، اسعار قهوه استارباکس

عملیات

استارباکس از زنجیره خود برای انشعاب در سایر بخشهای خرده فروشی ، از جمله چای ، سی دی ، کتاب و محصولات مشابه سبک زندگی استفاده کرد. از طریق مشارکت با

تولیدکنندگان مواد غذایی ، همچنین محصولات مارک استارباکس مانند Frappuccino بطری شده را مجوز می دهد.

این زنجیره از طریق سه بخش تجاری قابل گزارش فعالیت می کند که بزرگترین آنها قاره آمریکا است و در ایالات متحده ، کانادا و آمریکای لاتین فعالیت می کند و تقریباً 70٪ از کل

درآمد حاصل می شود.

 

استازباكس

برا

پس از آن International (حدود یک چهارم درآمد شرکت) قرار دارد که شامل چین ، ژاپن ، آسیای اقیانوسیه ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا است. فعالیت در این بخشها شامل تولید و

فروش نوشیدنی های قهوه ، محصولات غذایی تک سرویس و کالاها از طریق فروشگاه های تحت مدیریت شرکت و دارای مجوز است.

توسعه کانال ، 10٪ از کل درآمد شرکت از محصولات مارک استارباکس حاصل می شود که از طریق خرده فروشان خارجی به فروش می رسد. محصولات شامل دانه های قهوه

سبوس دار و نوشیدنی های آماده نوشیدنی آماده و همچنین بهترین محصولات قهوه و تئوانا سیاتل است.

از نظر محصول ، استارباکس تقریباً 60٪ درآمد خود را از فروش نوشیدنی ها و حدود 20٪ از طریق غذا تولید می کند ، در حالی که قهوه و چای بسته بندی شده و بسته بندی شده

بیش از 10٪ درآمد دارد. دیگران تقریباً 15٪ درآمد دارند.

انواع قهوه استارباکس الساخنه ، قهوه استارباکس دیجی کالا

دسترسی جغرافیایی

برنامه های توسعه جهانی استارباکس به ویژه بر بازارهای پیشرفته مانند ایالات متحده و بازار رو به رشد مصرف در چین متمرکز شده است. استارباکس با مرکزیت در سیاتل ،

واشنگتن 55 درصد از 31200 فروشگاه خود را در قاره آمریکا مالک است.

حدود 70 درصد درآمد استارباکس از طریق مصرف کنندگان آمریکایی تأمین می شود.

استارباکس عملیات بو دادن ، ساخت ، ذخیره سازی و توزیع را در نوادا و پنسیلوانیا انجام می دهد. امکانات اداری شرکت ها در واشنگتن و چین واقع شده است. این شرکت همچنین

دارای امکانات ذخیره سازی و توزیع در اوبرن و کنت ، واشنگتن است.

قهوه استارباکس دیجی کالا ، انواع قهوه استارباکس

فروش و بازاریابی استارباکس

استارباکس به عنوان بخشی از تلاش های خود در زمینه بازاریابی و خدمات به مشتریان ، در استفاده از رسانه های اجتماعی و فناوری از جمله برنامه محبوب تلفن همراه و برنامه

پاداش استارباکس پیشتاز بوده است.

هزینه تبلیغات این شرکت در سال 2019 بالغ بر 245.7 میلیون دلار ، در سال 2018 260.3 میلیون دلار و 282.6 میلیون دلار (در سال 2017) بوده است.

انواع قهوه استارباکس ، فروش قهوه استارباکس در تهران

عملکرد مالی

استارباکس در سالهای اخیر رشد چشمگیری در درآمد داشته است ، درآمد هر ساله در طی 5 سال از 2015 تا 2019 افزایش می یابد. درآمد 38٪ در آن دوره افزایش یافته است و از

19.1 میلیارد دلار در 2015 به 26.5 میلیارد دلار در 2019 افزایش یافته است.

در فاصله سال های 2018 تا 2019 ، درآمد آن 7٪ جهش داشته است.

 

این افزایش به دلیل درآمد بیشتر از فروشگاه های تحت مدیریت شرکت آن بوده است ، که از 950 فروشگاه جدید فروش داشته است ، بخشی از آن با ترجمه نامطلوب ارز و تبدیل

مشاغل خرده فروشی در تایلند ، فرانسه و هلند به یک بازار کاملاً مجاز در سال مالی 2019 جبران شده است.

درآمد خالص به 3.6 میلیارد دلار کاهش یافت که 20 درصد کمتر از 2018 است ، که عمدتا ناشی از درآمد بالاتر و هزینه مالیات بر درآمد کمتر به 871.6 میلیون دلار در مقایسه با

سال قبل است. وجه نقد در پایان سال مالی 2019 2.7 میلیارد دلار بود که 6 میلیارد دلار نسبت به سال قبل کاهش داشت.

کل پول نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی در سال 2019 5 میلیارد دلار بود. این شرکت یک میلیارد دلار برای فعالیت های سرمایه گذاری هزینه کرد که عمدتا برای افزودن دارایی

، تجهیزات و تجهیزات و 10.1 میلیارد دلار برای فعالیت های مالی مورد استفاده در برنامه بازخرید سهام شرکت استفاده می شود.

فروش قهوه استارباکس در تهران ، طرز تهیه قهوه استارباکس

استراتژی 

استارباکس استراتژی خرید تهاجمی خود را به نفع گسترش فروشگاه های جهانی خود و مشارکت با شرکت ها برای گسترش محصولات و خدمات کاهش داد. این زنجیره همچنان به باز

کردن مکان در ایالات متحده ادامه می دهد اما گسترش آن در خارج از ایالات متحده ، به ویژه در چین را یک فرصت جذاب برای رشد می داند.

استارباکس در اواخر سال 2017 1.3 میلیارد دلار برای به دست آوردن سهام باقیمانده در سرمایه گذاری مشترک خود در شرق چین هزینه کرد. این معامله بیش از 1300 سایت را

به حضور فزاینده آن در کشور افزود.

طرز تهیه قهوه استارباکس ، اسعار قهوه استارباکس

این شرکت قصد دارد بیش از 5000 فروشگاه در چین افتتاح کند ، زیرا تقاضای مصرف کنندگان برای قهوه تا سال 2021 افزایش می یابد.

برای تکمیل گسترش ، استارباکس با مجامع چینی Alibaba همکاری کرده است که از طریق آن حدود 500 میلیون کاربر برنامه تلفن همراه Starbucks و Alibaba می توانند به

برنامه پاداش Starbucks و سایر برنامه ها دسترسی پیدا کنند.

ویژگی ها از طریق یک رابط واحد. این شرکت همچنین در حال کار با پلت فرم پیشرو تحویل مواد غذایی چینی ، Ele.me ، برای تحویل تحویل استارباکس به 30 شهر و بیش از

2000 فروشگاه در سراسر چین است.

خدمات تحویل استارباکس فقط برای مصرف کنندگان در چین نیست. این شرکت اخیراً از طریق مشارکت با Uber Eats ارائه خدمات تحویل در فروشگاههای منتخب ایالات متحده را

آغاز کرده است.

محصولات پیش بسته بندی شده استارباکس و محصولات خدمات غذایی نیز پس از فروش حقوق فروش ، فروش و توزیع جهانی این محصولات به نستله ، شاهد حضور گسترده جهانی

خواهند بود.

نستله 7 میلیارد دلار پول نقد از قبل برای حق فروش از طریق کانال های خارج از مرز فروشگاه استارباکس پرداخت کرد.

پیشینه شرکت استارباکس

استارباکس در سال 1971 در سیاتل توسط علاقه مندان به قهوه گوردون بوکر ، جری بالدوین و ضف سیگل تاسیس شد که این شرکت را اولین شریک قهوه دوست در موبی دیک نامید

و آرم آژیر دو دم برجسته آن را ایجاد کرد. هدف آنها فروش بهترین غلات کامل و قهوه آسیاب شده بود.

تا سال 1982 ، استارباکس 5 فروشگاه خرده فروشی داشت و در رستوران ها و دکه های اسپرسو در سیاتل قهوه می فروخت. در آن سال ، هوارد شولتز برای مدیریت خرده فروشی

و بازاریابی به استارباکس پیوست. در سال 1983 شولتز به ایتالیا سفر کرد و از محبوبیت قهوه خانه شگفت زده شد. در سال 1984 ، او صاحبان استارباکس را متقاعد کرد که در

مرکز شهر یک کافه سیاتل افتتاح کنند ، این مکان بعداً متمایز از اولین هزاران مکان استارباکس در سراسر جهان است.

استارباکس لوگو ، قهوه استارباکس
مواردى که هرگز در مورد استارباکس نمی دانستید

در فروشگاه باریستاهای فروشگاه استارباکس موارد زیادی وجود دارد که شاید درباره استارباکس نمی دانید.

استارباکس مسلما محبوب ترین کافی شاپ در جهان است. اما وقتی اکثر مردم برای تغيير جو روزانه خود وارد استارباکس می شوند ، احتمالاً به چیزی غیر از سفارش خود

فکر نمی کنند. موارد زیادی وجود دارد که شاید درباره استارباکس نمی دانستید و می تواند طرز فکر شما درباره یک مکان را تغییر دهد.

در اینجا مواردى وجود دارد که شما هرگز در مورد زنجیره قهوه نمی دانید.

استارباکس ونتی

منطقی به نظر می رسد که فرض کنیم یک فنجان بزرگتر حاوی کافئین بیشتری نسبت به یک فنجان کوچکتر است ، اما در واقع این درست نیست.

به گفته یکی از کارمندان ناشناس سابق استارباکس ، نوشیدنی های اسپرسو گراند و ونتی حاوی دبل اسپرسو ( 2 شات ) هستند ، حداقل در محل کار آنها اينگونه بوده .

این فقط در مورد نوشیدنی های گرم صدق مى كند . و نوشیدنی های اسپرسوی خنک ونتی حاوی سه شات هستند در حالی که نوشیدنی های بزرگتر حاوی 2 شات هستند.

متخصصان قهوه ( باريستا ) پیش بندهای سیاه می پوشند.

ذخیره استارباکس

استارباكس کارمندى است كه جیب سیاه برای “متخصصان قهوه” است. برای پوشیدن پیش بندهای سیاه استارباکس باید باریستا متخصص قهوه و خبره شود.  بنابراین ، اگر سوالی درباره مورد

خاصی دارید ،باريستا ( Barista ) خود را در Black Square پیدا کنید.

استارباکس اغلب به خاطر موسیقی که همیشه در پس زمینه هر فروشگاه پخش می کند ، مشهور است. همانطور که مشخص شد ، استارباکس در مورد موسیقی بسیار جدی تر از تصور

شماست.

این شرکت در حال حاضر برچسب ضبط خود را به نام Hear Music دارد. در واقع با گروه موسیقی کنکورد در سال 2007 ساخته شده است ، در واقع برخی از مجریان بزرگ

مانند پل مک کارتنی ، جیمز تیلور و جونی میچل حضور دارند.

 

 

لوگو استارباکس

آرم اصلی بحث برانگیز بود. آرم قبلاً بیشتر به چشم می آمد. این احتمال خوب است که شما می دانید شعار استارباکس یک پری دریایی است ، حتی اگر آنجا قهوه نخریده باشید. پری دریایی ، اگرچه ، در واقع آژیرها است. قبل از 1987 ، این بسیار بحث برانگیز بود ، زیرا آژیرها برهنه بودند و پستانک ها را در معرض دید قرار می دادند. در سال 1992 ، آنها تغییر دادند تا کمی بیشتر تحت پوشش قرار گیرد. این نام از “موبی دیک” الهام گرفته شده است.

آیا تا به حال فکر کرده اید که نام “استارباکس” از کجا آمده است؟ به گفته تریلیست ، “استارباکس” اشاره به اولین همراه در کتاب “موبی دیک” هرمان ملویل دارد. نام اصلی Pequod

بود ، نام کشتی صید نهنگ “موبی دیک” بود.

 

 

استارباكس

اگر مرتباً از استارباکس سفارش می دهید ، می دانید که سه گزینه اندازه لیوان وجود دارد: بلند ، بزرگ و وینت. اما آنچه ممکن است متوجه نشوید این است که دو اندازه دیگر نیز

وجود دارد.

اولی یک فنجان ” کوتاه ” 8 اونسی است که همان چیزی است که شکلات داغ برای کودک در آن سرو می شود. با این حال ، می توانید آن را برای هر چیزی سفارش دهید. سپس ترنتا

وجود دارد که 31 اونس دارد و فقط مخصوص نوشیدنی های سرد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا